Mina 6 bäbisar är äntligen här!

IIIIh jag är kär! mina 6 små bäbisar är äntligen ute nu.
Katt ungar alltså om ni undrar, tre lite grå aktiga och tre vita.
Mamman är renrasig Ragdoll och pappan Ragdoll/skogskatt.
dom kom i går morse han inte ens se när hon fick ut dem.
utan märkte bara att hon spann ovanligt mycket så när jag kolla efter så gissa vad jag såg, massa ben.
jag funderar på att döpa alla hanar till torsten eller något liknande och alla kvinnsen till stina :p
det lär nog inte bli av men coolt vore det. vet redan två som vill ha så det e bara 4 kvar :P
Det som är en aning jobbigt är att jag måste mata dem med napplaska var 3 dje time för Smartis har inte nog med mjölk.
i helgen har jag inte gjort så mycket, gjorde en tribiut till MJ i fredags på hans födelsedag. och aa resten sparar jag till andra bloggen så det blir lite att läsa där med för den som vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0