Varning snusk!! (att rida är inte så lätt som det ser ut.)

Rida i sej är inte så lätt alla gånger.
Visst i sängen kan det kanske rulla på som fan, men om man gör på ett annat ställe går det kanske inte lika enkelt.
i alla fall inte för någon utan muskler (mig).

Det här kommer vara väldigt personligt så läs inte om ni inte är nyfikna, eller vill veta.


Jag och Gubben (killen alltså inte en gubb, gubbe) va lite heta på gröten eller va man ska säga haha så det blev så lite spontant på toaletten, då han nämligen ville att ja skulle rida honom. Fine tänkte jag han satte sig ned på toaletten och vi körde igång, för det första är väggen framför väldigt nära toaletten och jag har långa ben så det blev krångligt, för dem slog i väggen hela tiden och sedan så är ja inte så stark i armarna heller.

Vi har som en handduks stång eller vad man kan kalla det vid toaletten som jag tänkte ha till hjälp, får så lätt mjölksyra i benen. så mer eller mindre blev det ett misslyckande vi båda började as garva och aa allt blev helt fel.

Det var helt enkelt för trångt och för knäppt (plus att han skulle flaxa omkring med bena så ja halka bort hela tiden.

Men jag ville att han skulle förstå att det inte alls va så lätt som att tex. rida av i soffan eller ute mm så han fick sätta sej i mitt knä sen och pröva han också, men han har arm muskler som fan så han fick köra utan att hålla sej i. 

Han förstod vad jag mena med att det inte var så lätt som det värkar i alla fall inte för en klen långbent brud.


Kommentarer
Postat av: Josefina

Hej gumman! Har du skaffat blogg, KUL! Nu får jag mer att läsa, hoppas du är bättre en eme på att uppdatera, hon skriver typ ett i månaden;) Haha minsann din snuskfia här sitter vi inte inne med detaljerna! haha typiskt dig. Kan du någon dag nästa vecka?;D

2008-06-24 @ 20:16:38
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0