Terminator på spökjakt :O

I fredags som alla vet var det midsommar, den stressigaste dagen på länge.

Först skulle jag och älsklingen leverera blommor (han jobbar med det på helgerna), Jag som kanske inte är den bästa på att möta människor eller vad man ska kalla det, ville ändå hjälpa till så jag skulle pröva att ge fram ett par blommor (inte så svårt va?). Tydligen svårt för mig, tanten öppnade dörren och jag körde in buketten genom öppningen och sa:- till dej, min underbart snälla älskling kunde inte hålla sig för garv och sa sedan att jag lät som The Terminator, så tydligen e det inte ett bra jobb för mej i framtiden i alla fall.

Men alla kan ju inte vara bra på allt. :P

  

Sedan va vi lite förvirrade vart vi skulle ta vägen på kvällen, hade ju ett par alternativ. Men tillslut beslutade vi oss för att dra till Linda till deras torp.

Det va jätte trevligt vi grillade och spelade Uno mm. sedan när folket var fulla och modiga gav vi oss ut på spökjakt i skogen,

det skulle finnas ett spökhus nära torpet vi var på. Men vi gick vilse i skogen lite för många gånger, (började kännas som någon dålig Blair witch kopia) efter ett tag beslutade vi oss för att vända hem.

  

Linda tog en massa kort ut i tomma intet det var då det hände, Hon fick ett kort på en Orb, eller snarare ett par kort. Hon tog även två kort på ett och samma ställe inom några sekunders mellanrum, och på det först kortet är det som någon dimm-figur och på det andra kortet är det borta.

Jag vet inte hur vidskepliga ni är men jag tror på sådant skit i alla fall. Sen när vi kom tillbaka var det bara att slå upp tältet och gå och lägga sej, resten? aa det e inte lika intressant. Tänkte säga detta nu så ni är förvarnade jag kan INTE stava, och jag orkar inte va så jävla noggrann med att försöka heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0