Kontakt från andra sidan?

Jag vet inte vad ni tror om detta, men jag har alltid trott på livet efter döden sedan jag va en liten flicka. Kanske för att så många i min familj/släckt har dött men jag har alltid varit med om skumma saker omkring mej. Min moster har också upplevt om ett antal saker som inte kan förklaras på annat sätt en onaturliga, men det jag upplevt har också varit rätt läskigt i alla fall på senare dar.
När jag o älsklingen bodde i Haga så hade vi sovrummet bredvid vardagsrummet, en kväll när han satt vid datorn (som vi hade i sovrummet) och jag låg i sängen och kollade ut på tvn så började jag bli trött, jag va för jävla lat för att röra mej ut dit och stänga av tv;n då jag inte tagigt med mej kontrollen in, så jag frågade om han kunde göra det men de kände han inte för.
Jag reste mej ur sängen för att stänga av tvn och gick fram och släkte lampan i sovrummet först, samtidigt tänkte jag skita i att stänga av tvn för ja orka inte bry mej.
I samma sekund som ja släckte sovrums lampan så stängde tvn av, ja trodde tvn hade pajat så jag satte på den igen men allt var precis som det skulle. sen har ett par till saken hänt men det var för några veckor sedan det konstigare började hända.

Första gången låg jag i badet då hör jag någon röst från vardagsrummet som ropar Sara! Det var en mans röst lät som min killes, så jag gick upp tog handduken om mej och gick ut och sa förvånat är du hemma?
han skulle inte slutat förens några timmar senare. När jag väl kom ut så var det ingen där, detta hände ytligare för en dag sedan jag stod och diskade och så hörde jag någon i hallen om skrek hallå ja höll på att skita på mej eftersom jag inte hört dörren öppna sej (Danne brukar smyga sej på mej och skrämma mej) så jag ropar på han och ytligare ingen där jag gick ut och kolla och ingen.
Danne kom först en timme senare.

Nu tror ni säkert aa men de kan vart grannarna eller någon ute mm, För det första hörde jag rösten från inuti lägenheten, plus att vi bor i Åby nu och de ända grannarna vi har e hårdrockar Erik som inte gör ett ljud ifrån sej man varken ser han eller hör han, det ända man hör är hans musik in till 4 på morgonen.
Sedan har vi Peter som aldrig är hos sig utan bor hos Yvonne (Dannes mamma) som bor huset snett i mot oss, och sedan har vi gammal tanten som är helt bedårande jätte snäll, glad och söt. Och utomhus går det aldrig några människor för vi bor lite jämt så det är bara gårdskarlarna och Immre som går runt här, dom Är alltid iväg och sköter andra gårdar tills på eftermiddagarna/kvällarna Jag vet inte vad som händer men jag tror att det inte finns en logisk förklarning på detta. aja nu ska jag se kalle och chokladfabriken, bara för att jag älskar den hade fint puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0