Ibland har man flyt, eller inte!!

I lördags skulle vi köra ut Peter till Atrium och samtidigt hämta Petto, hade ingen som kunde vara hundvakt då så vi tog med oss den lilla Amarant. Ni som vet vem han e vet att han inte gillar att åka bil, så som vanligt dregla han men han var tydligen lite Kissnödig också, det märkte jag den hårda vägen.
Eftersom jag inte ville sitta med ned pissade byxor i bilen så tog jag av mej dem och tog en handuk om mej i stället.

När vi kom fram till Alexandra som bor mitt inne i stan så va gubben snäll och hämtade Petto åt mej så jag slapp gå ut bilen, det dröjde inte länge innan Ammarant ville ut och bajsa.
Va skulle jag göra? Danne va te och gick med Petto och ja satt med en hund som snart skulle skita ned mej, hade inget val jag var tvungen att sätta handduken om midjan och gå ut på promenad.
Ni kan ju tänka er hur sexigt det måste sett ut att springa runt med handduk om midjan vid stan, men det var inte det värsta.

Amarant är ju bara en valp så han är väldigt nyfiken och busig, självklart drog amarant tag i handduken så jag tappa den.
Där stod jag vid promenaden i stan i bara trosor och tröja, lyckligt vis fick jag tillbaka handuken inom 30 sekunder men dom 30 sekunderna kändes som en vecka. Men vad kunde man göra annat än att skratta och ge alla människorna i bilarna något att skratta åt också.

aja nu ska jag, Alex farmor och Alex ut i parken och leka innan "pappa" kommer hem från jobbet. ha en bra dag och vad ni än gör tappa inte handduken



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0