Vad gör ni när ingen ser?

Hörde på P3 ett program där man fick ringa in och berätta vad man gjorde när ingen såg,
det var alla möjliga saker.
Vissa vuxna lekte hemliga agenter, andra lekte tv kock och pratade in i en kamera (vet ej om det var en riktig kamera eller ej.)
Så fanns de dem som självklart gick och sjöng mm.

Senare i torsdags var vi och åt med familjen på durkslaget,
då berättade Elin (Helenas dotter) att hon kom på sin kille stå och snacka i duschen, hon frågade senare varför han stod och sa tjenare i duschen.
Han erkände att han när han kör bil själv så hälsar han på andra bilister med att höja upp handen och säga tjenare i olika dialekter.
Jag tyckte det var jätte gulligt :D

Så frågan är nu, Vad gör ni själva när ingen ser? om någon vågar erkänna det.
Jag pratar rätt mycket för mej själv eller aa tänker högt,
sen sjunger jag också för det gör jag bäst själv, då kan jag ju inte skrämma iväg någon haha. :D
Om man ska vara ärlig så gör väl nästen alla något när dom är själva som dom normalt inte brukar, vissa gör värre saker andra gör inte så konstiga men tror vi alla har nått fel i huvudet i alla fall :P haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0