Nya Ace ventura på semester!

I lördags kom Karolina och överlämnade Rambo som vi ska ha till fredag, sen erbjöd vi oss att ha hand om NamNam under dagen tills någon gång på natten.
Nu för att förklara hur det såg ut så kan man nog mest beskriva det som Ace ventura, 4 hundar (petto, amarant, rambo, namnam.) två katter och två råttor i en tvåa. (I GOT THE POWER) mohahaha,
jag skulle ljuga om jag inte sa att det var lite svårt i början med tanke på att två av dom är valpar dom andra två är okastrerade och en hona och hane.
Vet att några trodde att det inte skulle gå så bra eftersom det va tre "kamphundar" men folk hänger upp sej på det för mycket, rasen har ingen betydelse i hur hundarna är utan det är energin man utsöndrar. Shit nu låter jag som Cesar också.


Det blir Grekland snart i mitten av augusti, så är vi där i en vecka och sedan ska vi bila till tyskland där Danne ska få en bil av sin far och sedan blir det att bila hem till Sverige igen.
Ska bli kul att se hur Gorgioz bor, tror hans pappa stavas så i alla fall.


Snart flyttar även min söta lilla Dea, hon ska börja plugga i Ljungby tror jag det var hehe. Kommer att bli så tomt utan henne.
Men vi kommer ju att hälsa på varandra titt som tätt.
Är stolt över henne hon är så duktig på alla sätt o vis. Aja nu måste jag dra har tre hundar som måste gå ut och springa av sej lite ha det fint puss och kram


Kommentarer
Postat av: Nicole

Tack för hälpen gumman!

2008-07-26 @ 12:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0