Kommit in i mamma rollen!



Som de flesta av er nog vet vid detta laget så är jag styvmamma åt en tre åring, han e helt underbar. Grinig men underbar.
hade honom från onsdags tills måndag ( igår), så i helgen hade vi familjeskoj.

I Fredags var Dannes mamma barnvakt så var vi på fest hos Jolin, det va jätte kul förutom när det fins killar som inte bryr sej om att man har sambo och raggar ändå även om man avvisar dem hela tiden.
men men som tur är slog Danne inte till han vilket jag trodde han skulle göra.
Sedan fick jag reda på en annan sak men den berättar jag när jag kommer hem från Grekland. :D

Lördagen spenderade vi på stranden med picknick, Friisby och lite annat kul :D badade och myste i solen.
Så kom även min underbara vän Dea och gjorde oss sällskap. Så dagen var perfekt :D

På söndagen var vi på släktträff träffade Dannes mormor kusiner mostrar sysslingar mm. det var jätte trevligt plus att det fanns en massa söta valpar där också, tydligen var det inte vi som hade kamp hund i alla fall HAHA ( privat skämt hjärtat förstår)

I går var vi också och badade Jossan kom och gjorde oss sällskap :D alltid lika trevligt att träffa henne, blir tyvärr inte så ofta men mer än vad det blev förut :D
men nu måste jag dra mej så ta hand om er puss





Kommentarer
Postat av: Josefina

de blir definitivt oftare men du bor ju så långt bort! Hha latmask varning på mig där...:P tack för sällskapet!

2008-07-29 @ 12:03:57
URL: http://jokiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0