katthunden Amarant

Jag har nu kommit på att vi har en katthund, jag tror att det är våra katter som har dåligt inflytande på han, speciellt konjak.
Han hoppar mellan möblerna som en katt, och när han leker med andra hundar försöker han smyga på dem som en katt, och ibland tvättar han sej som en katt.
Han är nog helt enkelt en katthund.

sedan måste jag be om ursäkt för att jag är lite virrig ibland, blandade ihop Dannes mellan namn med Dannes pappas namn, så gör att göra saker och ting klart så heter Danne: Daniel Georzio eller hur det stavas Giannoglou,
kan inte stava hans mellan namn, tog fan ½ år innan jag kunde stava hans efternamn.

Hans pappa heter Domitrius Giannoglou vet inte hur det stavas heller :P.
Är lite orolig för jag vet att jag inte kommer passa in där i Grekland alltså,
det är en sak att åka på semester som ja gjorde förra året dit och en helt annan att åka hem till folk.

Danne och hans pappa kommer "slåss" eller typ brottas och så, dom gör tydligen sånt för att visa deras manlighet visa att dom är starka män. haha helt sjukt. men det är så det fungerar hos Giannoglou.

Det svåra kommer vara att se hans 65 åriga farsa åka på stryk :P fast hans pappa e rätt stark han med så,
men jag är ju lite mer manlig, gör vad jag själv vill, är spontan, passar inte upp på någon.
Där nere är det tvärt om, kvinnorna gör allt vad männen ber dem om, Dannes farsa behöver bara knäppa med fingrarna och hon gör allt, plus att det är oartigt att tacka nej till fika eller vad som, det gör man tydligen inte där.
Men men det går nog bra :D



Kommentarer
Postat av: Fie

Det kommer gå bra i Grekland =) Va bara dig själv så kommer det gå super! Ha det så bra tillsammans med er katthund ;P hihi! Kram kram =)

2008-07-22 @ 11:02:23
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Becca

Rätt gissat Sara.. klart det var London på bilden. Hur är allt med dig? Länge sedan man såg dig.. senast var nog när vi sprang på varandra som hastigast på hugo på juldagen. Ta hand om dig! Kram

2008-07-22 @ 20:52:55
URL: http://beccaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0