kan man bli mer mobbad?



Eftersom min hjärna inte fungerar på morgonen så får ni ett sånt där jätteroligt(?) test (en lista) jag svarat på... jag har lyckats snott denna av Jossan!!! Fast svarat själv.


1. Sätt din musik på blanda

2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga
3. Använd sångtitlen som svar på frågan


1. Hur mår du idag?

Addicted - Amy Winehouse


2. Kommer du komma långt i livet?
Ett steg närmare - Governor Andy


3. Hur ser dina vänner dig?
Slackergubbe - Governor Andy


4. Kommer du gifta dig?
I Walk the line - Johnny cash

  

5. Vad är ditt livs themesong?
I got stripes - Johnny cash


6. Vad är ditt livs historia?
Runaway - 3 Doors down


7. Hur är skolan för dig?
Pages - 3 doors down


8. Hur kan du komma framåt i livet?
Living the lie - Dio


 9. Hur kommer imorgon vara?
Rehab - Amy Winehouse

  

10. Vad är det bästa med dina vänner?
When it´s over - 3 doors down


11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Bring your daughter, to the slaughter - Iron Maiden


12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Deeply Disturbed - Infected Mushroom


13. Hur är det med ditt liv?
Be Quick or Be Dead - Iron Maiden

14.
Vilken låt ska spelas på din begravning?
Wasted years - Iron Maiden

15. Hur ser världen på dig?
 Poison Girl - HIM


6. Kommer du att ha ett lyckligt liv?
 Heartache every moment - HIM


17. Vad tycker dina vänner om dig?
Personal Jesus -  Marilyn Manson


18. Vilken låt beskriver den du är attraherad av?
 Döpt i en Jökelsjö - Vintersorg

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Boys wanna be her - Peaches

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Beat you down - Hardcore superstar

21. Kommer jag någonsin ha barn?
 Only make believe - Misfits


22. Vad är några tips till mig?

Fuck the pain away - Peaches



23. Hur kommer jag bli igenkänd?
All my friends are dead - Turbonegro


24. Vad är min danssång?
Hold my hand - Michael Jackson och Akon


Kommentarer
Postat av: Fie

Haha det ska nog gå bra ska du se =) Ja det va det verkligen, sist vi stötte på varandra va väl i nån affär ;P hehe! Med mig är det super.. Livet rullar på, lite väl fort ibland bara.. Jag har ju redan bott i Jönköping ett år, det är galet.. Ja det är tur att det finns bloggar som man kan snoka i ;P hehe!

2008-07-23 @ 10:54:26
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/
Postat av: Fie

Det var väl mest att jag ville bort från Norrköping ett tag faktiskt.. Sen ligger inte Jönköping så jättelångt bort heller.. Det är typ 16 mil, så det är ju inte så jobbigt att åka hem någon gång då och då :P

2008-07-23 @ 20:53:54
URL: http://sofiehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0