varför jag?



Är en fråga många tänker,
När en kille/tjej har sårat ens känslor och svikigt ens förtroende.
När man är med i en olycka.
När ens hjärta känns kallt.
När man vaknar upp ensam varje dag.
När människorna man älskar högst dör.


Frågan är väl snarare varför inte? vad gör dej så speciell? varför ska inget hända dej?

Jag har varit med om många, MÅNGA dödsfall i familjen osv. I början undrade jag också varför mej?

Men nu vet jag.
Jag förbereder mej inför min egen död.
Vet inte när den kommer eller hur men vet att när den väl är här så kommer jag gladligen ta dens hand.

Det kommer vara stunden då jag är klar på denna jord, och det är då dags för mej att återförenas med familjen.
det är väldigt stor Chans att antingen jag eller syrran får cancer med tanke på att våran mormor dog i bröstcancer,
våran farbror dog av cancer i magen, våran faster dog av cancer i underlivet, våran morbror dog förra året i leukemi.
Jag vill att det ska bli mej, min syster har mer att leva för, hon bringar mer godhet i denna värld.
Jag vill verkligen att det blir jag!


Kommentarer
Postat av: louise

gud vad hemskt :(

men du har en mkt fin blogg, kolla gärna min..

kram

2008-08-07 @ 13:07:45
URL: http://louiseh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0