Ser ni skillnad?

Min andra blogg använder jag lite mer än den här. varför? ingen aning bara gillar den mer.
den här kommer jag mer skriva vardags saker i och den andra mer känslor och tankar.
så ni som hatar att läsa sånt skit så läs den inte!
ni andra? ja ni gör va fan ni vill men nog om det nu.
Vet ni vad det är för dag idag?



INTE???????



Men va fan!!!!


Mannen som har den underbaraste, finaste rösten, och bästa showerna sist men absolut inte minst mannen med den unika och mirakulösa danserna fyller år idag såklart!
Michael Jackson fyller 50 år idag! fan vad tiden går fort kommer ihåg när jag var sju och satt på trappen med min kanin kalle och sjöng till human nature.

Här får ni en ½ bild på the one and only king of pop och några på hans 2 bästa imitatörer som jag tycker är otroliga i alla fall.
Se om ni kan se skillnaden på vem som är vem? jag kan men kan ni?
Den första bilden där det är två på en bild är en person den riktigt mj och den andra imitatören sedan finns det bara en bild till som är på MJ den riktiga MJ.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0