Och så börjar allt igen...



Latheten
..... att inte orka och har tid att skriva i bloggen så ofta.
Skolan..... vet inte om jag redan börjat men inte varit där.
Nya djur...... en liten Nasse (marsvinet) men ändå.
Nytt Mobil nummer.... det andra kortet är av
Ny msn till och med.... jag och Danne har skaffat en gemensam( haha ser hur länge han står ut...



Vaknade vid 5 idag, vet att det inte är så mycket men det är TIDIGT för en lat jävel som mej :P
Farsgubben var på fika igår det var trevligt. Han är alltid lika söt.
FAN va trött jag är känns som en Arab kastat in en granat i skallen på mej samtidigt som hans 90 kusiner springer runt och skjuter omkring sej och knullar väggarna där inne i huvudet. 
NEJ jag är inte rasist!
Kanske blir en tatuering idag om gubben orkar...
han e fan jävligt bra men jag vill ha under fötterna och han tycker det är svårt att göra där (även fast jag har SÅÅ stora) haha.
Sen måste jag fan sätta igång med att träna idag innan jag ser för mycket ut som sophögen i fraggel berget.
Det vet nog inte ni vad det är då, men det är bara jag som fastnat för barnkanalen HAHA
lovar att ja kommer terra min kära vän patte i sthlm i stället. "Min bror"
jag är som en syster för han och han är som en bror för mej, vi brukar prata om allt hur äckligt ni än tycker att det är.
typ att vi är skitnödiga samtidigt mm, och JA tjejer bajsar med. Jag gör det i alla fall, sedan om jag är en "kvinna" eller ej det kan ju diskuteras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0