kan inte vara något jag inte är


Vet inte varför det är så jävla mycket fel på mej, önskar jag kunde veta varför jag hela tiden går i samma mönster och förstör mej själv. Hela mitt liv har jag varit en nolla en ingenting. Eller som dom i skolan sa när jag var mindre ett missfoster som är skyldig för sin mammas död.
det värsta är inte orden eller slagen dom gav mej, det värsta är att jag inte vet vem jag själv är längre. Jag känner mej som ett missfoster, jag känner mej som ett stort jävla fel men kan ändå inte ha orken till att försöka ändra på mej.

Kommer aldrig att kunna kolla mej i spegeln och vara nöjd med personen jag ser framför mej. Inte bara utseende mässigt utan även känslomässigt.
Jag förstår inte hur någon kan s något vackert och bra i mej, jag förstår alla killarna som sårat dumpat eller rent av varit elaka mot mej, för det är vad jag förtjänar. Därför jag alltid sårat dem jag vill komma nära, är rädd att dom ska se mej som jag verkligen är, vill inte att dom ska lämna mej så i stället lämnar jag dem. Danne är nog den ända killen som inte gett upp mej konstigt nog jag har varit som ett svin ibland och ändå håller han kvar, som om han verkligen tror att det finns något som är bra med mej. 

Hatar när folk säger att jag är stark, jag är den svagaste jag känner.
Visst att jag har varit med om mycket (för mycket) men om man bryter ihop när ingen ser om man har panik attacker och dödslängtan, då är man fan inte stark då är man labil.

Önskar bara jag kunde vara lycklig på riktigt, känna mej värdefull och som mitt liv har en mening förutom att döda allt jag vidrör.
Men jag är för feg för att följa det mitt hjärta säger åt mej, är feg för att visa personen jag en gång var. Önskar bara att du av alla förstod att jag behöver dej, du är en av alla de saker som är bra i mitt liv. Du är en människa som får mej att vilja bli bättre och nu kommer vi inte att ses igen. Samma sak varje gång jag fäster mej vid folk dom ger mej hopp sedan vandrar dom ut ur mitt liv för alltid, fast det brukar oftast vara i en lik säck.

aja nu ska jag inte tänka mer idag utan städa puss hej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0