Förlåt



Vet att jag inte skrivigt på år och dagar men haft så mycket som hänt senast nu så tar bara upp lite av det, förra Lördagen kom Batman och Robin till undsättning haha nä då inte riktigt men nästan.
klockan var väl runt 3 på natten och vi kunde inte sova pga. oljud från grannens lägenhet, vi är vana med att han spelar musik till fyra men inte så vana vid att han och en annan granne som tydligen fått ihop det ligger och stönar hehe, helt plötsligt hörde vi en kraschande ljud, sprang till fönstret och kolla.
Det var ett par som hade tagigt sönder en bil ruta och hängde sej in och tog något, stoppade det i väskan och gick, så vi tog ena hunden och Danne tog med ett basebollträ, sprang ut och försökte leta upp dom. för att göra en lång historia kortare satt dom vid busshållplatsen vi ringde snuten och tjuvarna åkte fast.
Det var tydligen den nyinflyttade grannens bil, han vart jätte glad och gav oss whisky.

Sen så har min lilla Dea flyttat till Ljungby också så jag var där i söndags och hjälpte henne med flytten, igår kom ambulansen en av grannarna hade tydligen råkat illa ut, eller aa var självmords benägen.

Danne har även lärt mej spela WOW, jag vill se vad det är så många kan sitta framför hela dagarna. Jag måste erkänna det ser dö töntigt ut men det är skit kul :D
sen så har jag och Danne och hundarna plockat lite svamp hittade Carl Johan och kantareller, det var jätte kul fast vi inte äter svamp själva, Danne är allergisk mot kantareller och jag gillar inte konsistensen på svamp.
Sen har vi varit nere på augusti festivalen där vi såg på fyrverkerierna och lyssnade och dansade till kalle bah och guvernör Andy. Fan va mycket folk man kände igen då alla samlade på ett och samma ställe, så försökte jag vinna choklad men det gick inte så bra som man kunde tro haha.
Såg Johanna där också, det är en tjej som gick på samma cirkus en gång i tiden, hon var gravid i 6 månaden nu, jätte liten och gullig mage hade hon, fast hela hon har ju alltid varit smal. man blir ju lite sugen med tanke på att jag gjort abort två gånger så känns det lite ont när man ser hur gosigt det verkar, men vill inte ha barn nu, om några år men inte än. Vill få ordning på mitt liv först.

snart ska jag åka iväg och göra ultraljud och nej inte på mej men på katten hon väntar små ungar, hoppas det inte blir för många bara, så måste ta bussen in snart. mycket mer än så hade jag nog inte på hjärtat förutom att karro eller som jag säger Nicole har flyttat till eget, skit SNYGG lägenhet! många kramar och pussar till Dea och karro om ni läser det här ni är guld värda 


mina vackra änglar


 
Dea är kvinnan i rött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0